Qiam , qiam , qiam ! (:

Semalam hari sabtu ada hari usahawan .. Kira hari kantin lah tu !
pada malam nye pulak kelas 3ANGGERIK perlu pergi ke sekolah untuk berqiammullail .. Hari yang agak mencabar bagi kami tapi tetap yang terbaik .. ^^<3
tapi kami punye program sekali dengan kem pengawas so kami kena senyap-senyap and jangan buat bising ...
semasa aku dengan kawan2 aku tengah menunggu membe lain yang datang ,, acap burn dan kami tengok bola dalam handphone aku .. maklum la phone ada TV .. hahaha xD *singapura 5 - 3 malaysia -.-"
selepas membe yang lain datang Ustaz dzulharman ,, ustaz wafiy dan ustaz fa'ez membuat 3 game untuk kteorang .. Game ni memang best dan memberi maksud yang tersurat dan tersirat .. cewahh !~ ^^
then lepas habis game perut aku mula lapar la .. tapi tak de makanan ..
so Nuha ajak budak perempuan 3an pergi ke toilet sebelum tidur .. aku tak nak tapi kene paksa jugak .. huhu ..
lepas tu kami pergi ke surau .. lampu semua dah ditutupkan .. gila hantu katek .. -.-"
kteorang tak masuk dalam surau lagi dia dengan "BF" dia tu dah tutup lampu .. dah tu panas la hati aku ni .. -.-"
walaubagaimana pun lepas tu aku , Fatin , hajar , nisa , ayu main usha2 orang pulak .. hahaha .. gila kami ni .. xD
then aku pergi kesebelah sekejap sebab nak tengok ustaz pasang cerita KL gangster .. then macam malas pulak aku nak tengok .. aku pon pergi la makan chipsmore yang fadil bagi kat aku tu ..
selepas tu .. banat hilang .. kteorg pun takot la .. tapi membe yang paling takot sekali atikah la .. mane tak nye banat tu dah la anak orang kalau hilang macam mne ?? tapi banat ni tak reti nak berterima kasih orang take care pasal die .. tak mintak maaf pulak tu then buat bising lagi ..
lepas masalah ni dah settle ,, bella pulak pengsan ...fuuhhhh~ aku memang la cuak .. cerita die macam ni .. Teh suruh bella tengok kat tempat wudhuk ,, ade orang ke tidak?? sebab teh nak ambil wudhuk .. tetiba bella pengsan .. lepas tu bella terjaga ,, dia kata die nampak "BENDA TU" kat luar .. perrr~ naik bulu roma aku .. +_+
tetiba najwa pulak takut+nangis fatin , hajar , nik dan aku pun pujuk la dia ..
tapi malam tu memang mencabar+takut sampaikan nyamuk pun nak berpesta kat dalam surau sambil kiss2 kteorang .. -.-"
ustaz cakap nyamuk gigit kteorang sebab darah manusia manis ?? entah le .. hahaha ..
pada keesokann harinya .. kami qiam ..
lepas qiam .. kami lepak jap dekat tengah2 padang perhimpunan tu dengan ustaz2 dan cikgu azura ..
ustaz dah nak pergi masa tu .. so sad~ :(
walaupun mereka sudah pergi .. tetapi ada facebook nak berkomunikasi dengan mereka .. ^^
hari pun siang sikit masa tu .. kteorang busan ..... entah macam mana si banat tu pergi atas pentas and baling bantal busuk dia tu kat perhimpunan .. ape lagi ... si kimi pulak ambil bantal tu then main pasing2 kat kteorang .. best gila ..banat kena buli dengan kteorang time tu .. haha .. sape suruh die baling bantal busuk die tu .. kan dah kena ambil~ hahaha .. menangis dia time tu .. PADAN MUKA !~ xDDD
lepas diaorang dah balik .. tinggalla hanya .......................
*fatin*hajar*nuha*nik*nisa*ayu*razif*alim*kimi*apis*acap min
first kami main lubang tikus .. sebab itu idea daripada aku .. aku dah lama tak main benda tu .. syiok kut~
time tu hajar dengan ayu dah kalah da .. hahaha ..
game kedua ..bola sepak .. tapi bola tu diperbuat daripada kertas .. hahaha ..
lelaki lawan perempuan ... mestilah lelaki yang menang .. perempuan 1 gol .. lelaki tak silap aku dah banyak gol dah~ -.-"
tah macam mana time tu ajib pergi pijak kaki aku .. T-T darah tau tak ajib oiiii~
game ketiga kteorang main baling2 selipar ... game ni lagi penat ..
aku satu team dengan fatin and nuha ..
hajar satu team dengan nisa and ayu ...
dua2 seri .. ^^
tapi takpe .. pagi2 dapat menyihatkan badan dengan game tradisional .. (:
qiammullail minggu akhir paling best bagi aku .. siapa yang tak datang memang rugi ..
walaupun masa malam tu takde makanan .. hahaha ..
sayang kamu semua .. harap dapat main game macam ni lagi .. ^^<3<3<3<3

No comments:

Post a Comment

mr and mrs comment