Salah ke tak ? :>

Salam . hai hai uollsss . semalam aku ada gaduh jugak la dengan senior lama aku ni . haha . maklom la laman facebook kan laman terasa bagai . aku tak terasa pon dengan status dia sebenarnya tapi bila tengok ayat yang bawah sekali buat aku sakit hati . sikit la . haha . aku kan mudah melenting . sape sape pon akan ada sifat dia yang tersendiri . kita sebenarnya kalau nak tulis apa kat facebook tu tak salah . tapi sebelum kita tulis , kita kena pastikan sape sape pon tak terasa dengan status kita . jangan menyesal di kemudian hari . aku bukan nak cakap apa tapi memang la semua orang akan salahkan aku . "sapa suruh kau terasa ? " orang mesti akan cakap macam tu punye . percaya lahh . aku tulis ni pon sebab aku tak nak benda ni berulang lagi . orang mesti sebelah kan dia . maklom la dia kan *sensor* . Malas aku nak cakap --" buat sakit hati ada la . aku tak bagitau sape sape pon yang dia tu buat status ni ni ni . dia tu siap bagitau kawan dia . Bullshit man . tak rasa sedih ke diri ni di aibkan ? kenapa kau tak bagitau satu sekolah terus ? haiyo . sape yang kenal perangai aku tu kenal la , aku mengaku aku mudah melenting :) k bye salam . renungkan peeps .

No comments:

Post a Comment

mr and mrs comment