Sakit Hati

Assalamualaikum and hai peeps! okay harini takde nak sembang banyak sangat pun.
okay korang semua ada jawatan tak dalam kelas ataupun untuk kelab ke persatuan ke ape ke.
okay....sekarang ni jawatan aku dalam class as a CR ( class representative ) lebih kepada ketua kelas la... acah....haha. masa first dapat jawatan as a CR ni aku macam tertanya-tanya, boleh ke aku jadi ketua kelas? boleh ke aku conduct budak-budak kelas aku? dorang nak ke dengar cakap aku? cehh tu acah jugak..

daripada sem 1 sampai la sem 5 yes it is memang aku masih lagi bertahan untuk menjadi CR. boleh dikatakan kalau ada jawatan ni orang cakap hati kena kental kena kuat. dulu masa sem 1 aku selalu nangis sebab tak kuat. rasa macam nak give up and macam-macam lagi aku fikir. tapi bila dah sem 5 ni benda sama jugak aku buat. nak kena jaga hati member kelas. kadang-kadang tu nak je aku tanya dorang, korang ni selfish sangat dah kenapa eh. aku penat sebenarnya tapi aku tau aku kuat cuma tah la...

hati ni bila dah selalu sakit hati, sembuhkan la dengan cara macam mana sekalipun mesti tak berkesan. kadang-kadang tu yes memang aku sakit hati dengan dorang tapi I pretend like nothing happened bila masuk kelas esoknya. aku cuba untuk kuat. aku cuba untuk hadap dorang hari-hari walaupun aku sakit hati dengan dorang. aku tau banyak mulut cakap pasal aku sebab tu aku cuba untuk kuat untuk buat pekak je.

expect nothing.

so korang-korang yang ada jawatan dekat ipt tu mesti selalu kena macam ni kan. lebih-lebih lagi perempuan dengan selalu hormon tak betulnya. rasa nak marohhhhh je memanjang.
itu je kot entri kalini.

sampai salam daripada cr yg noif ni kepada rakan kelas korang yang tak reti nak menghargai korang. assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment

mr and mrs comment