No title .

Salam . hai korang . nak tau tak ? first time aku kena tinggal bas . tak sedih :D ada kenangan pahit . haha . tergelak aku . tapi apa kan daya . semua manusia melakukan kesilapan kan . aku dah set jam pukul 6 . Ya Allah . serius aku tak perasan jam bunyi . bangun bangun je dah pukul 6.45 . kelam kabut aku tadi . tak dapat nak sambut maulidur rasul dengan dorang . sedih ada jugak , kelakar pon ada sebab kena tinggal . dah siap , cantik cantik weh . haha :D tapi takdir , mungkin ni pengajaran sebab aku bangun lambat . ya Allah . maafkan aku sebab bangun lambat dan tak dapat berarak sempena sambutan Maulidur Rasul dengan mereka . to Fatin Amanina , sori sebab aku bangun lambat . aku takda niat pon nak bangun lambat . i'm so sorry :) Assalamualaikum . Salam Maulidur Rasul .

No comments:

Post a Comment

mr and mrs comment