I will be insane ;o

Assalamualaikum, hi guys. dah lama sangat aku tak update blog. maybe kalau aku free, aku update kot sebab tahun ni aku nak SPM so mungkin susah nak luangkan masa dengan komputer yang tercinta ni. well, nak tanya, korang sihat tak? waras ke tak? kay, aku memang tengah tak waras sekarang ni -.- nope nope. saja jela. aku waras tapi nak naik gila aku dibuatnya. pen dengan buku diari aku hilang kay. siapa tak sedih :( cerita dia macam ni. aku pendekkan jela. korang pon jenis yang tak suka baca. betul tak betul tak? haha. cenggini, masa aku tengah buat nota tah macam mana pen aku takde, aku bengang la sebab tu je pen yang aku ada. yang lain semua 'pen basah'. okeylah only a pen right? who cares about my pen gone? we can buy a new one right. how sad I am :( kay kay. sekarang kita cerita pasal buku aku pulak. masa aku tengah kemas semua benda atas meja aku, I feel my bad feeling. aku rasa ada benda yang hilang lagi tau. my god. diari aku kot tapi bukan sepenuhnya diari la. boleh dikatakan tu buku catatan aku. semua nota ada dalam tu. aku dapat rasakan ada orang sorokkan. aku rasa tak sampai 2 minit, buku aku tu hilang. pulak ada toyol nak baca buku aku kan. Dahla tadi tengah belajar akaun, aku gila gila mood aku hilang terus. hari ni memang bad day la untuk aku. dah la kena tamparan daripada member kelas pasal jerawat aku. mulalah dorang nak kata aku ni la, tu lah. semangat aku nak belajar hilang terus. kadang kadang aku rasa aku macam nak balik je. tak nak sekolah dah T.T tension tau. Please korang jangan buat aku macam ni. If korang baca la. aku dalam kelas tak kacau korang pon. kita dah nak SPM, so jangan macam childish. behave yourself.

No comments:

Post a Comment

mr and mrs comment