Budak baru couple seminggu.

Assalamualaikum, semalam riuh rendah dalam kelas, classmates cerita pasal budak baru couple seminggu dah buat video bagai. kekonon sweet sweet gitu, lagi sweet kalau buat lepas kahwin kann. haha. paham paham jelah budak sekolah kalau bergosip kalah mak cik-mak cik kat luar tu. classmates aku pon cerita la, dia suruh search je kat youtube. ok aku tengok. lepas dah tengok tu, macam best pulak nak cerita pasal dia kat entri aku ni. lagipun dah lama tak update. best gak cerita pasal ni. haha. mula mula tu macam tak tertarik la pulak nak tau pasal ni sebab aku terpikir ada ke orang buat video tak masuk akal macam ni. aku pon try search budak baru couple seminggu. eh memang betul ada! :O jap jap, mat saleh sikit~ OMG!!!


Ni videonyee, bila tengok video ni macam nak tergelak pon ada, hahahaha. sweet? ada la sikit. girlfriend si Huzairi Yahya ni baru couple seminggu dah berjanji macam-macam.
so sekarang ni dorang baru couple seminggu la ye? aku teringin gak nak tahu perkembangan dorang ni bila dorang dah couple sebulan. agaknya video apa pulak muncul. video tengah main angry bird ke, farm ville ke. hahahaha.
Untung si huzairi ni sebab dapat girlfriend yang berani. you should be proud huzairi. haha. ok bye tu je entri yang nak kongsi hari ni.

No comments:

Post a Comment

mr and mrs comment