Kawan lelaki.





Assalamualaikum, 

Korang mesti ada kawan lelaki yang mungkin rapat jugak dengan korang sebab mungkin dorang yang ajar korang matapelajaran yang korang tak paham kan? Hmm aku pon ada jugak tapi sejak kebelakangan ni perangai dia little bit weird. dia macam dah malas nak belajar then sikap dia suka loya buruk and kurang ajar sikit la. member kelas pon dah perasan kot dengan perangai dia tu. Main and buat bising dalam kelas time cikgu takde tu biasa la but now makin melampau pulak dia. well, sejak kes spot check dalam kelas la kot? maybe sebab aku ni pengawas dia nak anti aku? bapak bodoh *sorry* dulu bukan main suka mintak roti aku, ejek aku gemok. k fine, sebab dia kawan yang aku rapat jugak, aku malas nak layan perangai budak budak dia tu tapi sekarang memang lain lah. dia saja je nak dajal aku. pikir aku tak tau ke. tu lah, kadang kadang pelajar biasa tak tau tugas kita sebagai pengawas, bila cikgu buat spot check semua, pengawas jugak yang dorang persalahkan. yang paling gila sekali bila dorang yang bawak benda terlarang, dorang yang marah kita balik. It's ok. aku tak kesah. aku pikir kau kawan aku, aku anggap benda tu semua ujian untuk aku. Sebelum ni aku bagi sikit makanan aku kat kau tapi kau sekarang pinggirkan akulah, apelah. disebabkan kawan kau yang bawak benda terlarang, aku pulak yang kau nak pinggirkan. aku just nak kau berjaya, jangan ikut dorang yang tak nak belajar sebab kakak dengan abang kau semua dah berjaya. kau still lagi form 5 sama la macam aku jugak. Hope kau bacala blog aku ni. muhasabah la diri kau tu. bagi aku, kau ni still budak baru sebab kau masuk sekolah aku masa form 4 tapi aku kenal kau since sekolah rendah lagi. 

sincerely from the heart. happy reading guys. 
Btw, happy birthday 14/07/2013

No comments:

Post a Comment

mr and mrs comment