You're my Cup of Tea

Assalamualaikum, hi peeps. this is my new entri after my spm examination.
after we spent 2 years together, now we split. maybe? I hope no. haha. yeah yeah. sangat seronok ada kawan macam dorang.sometimes become happy, sad, angry, crazy, silly. we all do it together but now maybe its difficult to be like that. rasanya macam cepat sangat masa berlalu. sayang nak tinggalkan dorang. lepas spm ni mesti semua ikut haluan masing masing. I hope we are not forget each other. harap aku pon tak lupa cerita pasal traitor :p

things yang aku tak boleh lupa when fatin and I duduk belakang then gossip pasal someone yang dia suka. dia ada suka budak dalam kelas 5 bakawali and korang teka la siapa okay? haha. rindu jugak nak spent time dengan tika, teh, wani, ss and fatin. selalu duduk bulatan then study? gossip and so on. then, of course aku takkan lupa sotong kering, ikan kering, and my gary. puhahaha. i'll miss you all then.

ada setengah tu kan diam je. aku rasa dalam kelas tu ada kot orang yang aku tak pernah tegur setahun. mana tak nye, diam sangat. aku rasa roshaidi dengan fazeera. haha. yang selalu buat aku ni macam budak darjah 1 faiz, zul, arsyad. haaa elok sangat la tiga orang bujang lapok ni.fatin is the most that I loved forever and ever and ever. always get sulky like a baby :p haha. ss, tika, teh, wani member yang paling best in the world. hope lepas ni tak lupakan aku tau.

seriously, form 4 aku rasa aku tak pernah cakap dengan shafiq, ashraf alis, nazrul. tapi tahun ni macam siblings? maybe la. haha. gila jugak dorang actually. tahun ni pon aku rasa aku rapat dengan atikah syam, atikah saleh, waniJ, acap and ramai lagi. I cannot forget this moment. It will be the happy memories ever.
                                                                                 

 






                 

No comments:

Post a Comment

mr and mrs comment